Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem w grupie ogólnej, Polsat w komercyjnej

Największy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej miał w styczniu br. TVP 1, natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) prowadzi Polsat.

Wszystkie cztery główne telewizje w obu grupach zanotowały gorsze wyniki niż rok temu. Udział Jedynki w grupie ogólnej wyniósł 13,75 proc. (w ub.r. 14,08 proc.). Drugi był Polsat z udziałem 11,71 proc. (12,95 proc.), a trzeci TVN - 11,32 proc. (12,38 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: TVP 2 z wynikiem jednocyfrowym – 9,93 proc. (11,33 proc.) i TVN Siedem – 3,3 proc. (3,41 proc.).

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVP+1|Polsat|TVN|TVP+2|TVN+Siedem|TV+Puls|TVN+24|TV+4|TVP+Info|Polsat+2|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,12&chs=700x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,16,0,16&chd=t:14.08,12.95,12.38,11.33,3.41,3.02,2.83,3.13,3.00,1.78|13.75,11.71,11.32,9.93,3.30,3.07,2.87,2.69,2.12,1.72&chdl=stycze%C5%84+2013|stycze%C5%84+2014&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,12,1|N,000000,1,0:10,12,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+og%C3%B3lnej+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Z kolei w grupie komercyjnej prowadził Polsat z wynikiem 13,27 proc. (spadek z 14,44 proc. w ub.r.), wyprzedzając TVN - 12,12 proc. (12,98 proc.), Jedynkę – 9,95 proc. (10,71 proc.) Dwójkę – 8,56 proc. (9,91 proc.) i TV Puls – 3,46 proc. (wzrost z 3,16 proc.).

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|Polsat|TVN|TVP+1|TVP+2|TV+Puls|TVN+Siedem|TV+4|TVN+24|Polsat+2|Puls+2|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,12&chs=700x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,16,0,16&chd=t:14.44,12.98,10.71,9.91,3.16,3.60,3.08,2.15,1.92,0.46|13.27,12.12,9.95,8.56,3.46,3.32,2.69,2.23,1.65,1.61&chdl=stycze%C5%84+2013|stycze%C5%84+2014&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,12,1|N,000000,1,0:10,12,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+16-49+(w+proc.)&chts=000000,14.5

 Dane Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 04.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.