Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl zaprosił cztery domy mediowe do przetargu

Firma Lidl Polska, do której należy sieć sklepów, ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów.

Ma on charakter zamknięty. Zaproszono do niego cztery domy mediowe: Havas Media, MediaVest, Media Direction OMD oraz Universal McCann. Ten ostatni broni obsługi Lidla.

(BG, 03.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.