TVP zlicytuje reklamy przy transmisjach olimpijskich
(fot. Archiwum)
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zlicytuje najlepsze miejsca w blokach reklamowych przy transmisjach ze skoków narciarskich na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi.
Licytacja odbędzie się w piątek 31 stycznia i obejmie dopłaty do pierwszej i drugiej pozycji w bloku reklamowym po serii skoków oraz ostatniej i przedostatniej pozycji w bloku reklamowym przed serią skoków. Chodzi o transmisje w TVP 1, zaplanowane na 9, 15 i 17 lutego. Cena wywoławcza za pierwsze i ostatnie miejsce w bloku wynosi 3 tys. zł, a za drugie i przedostatnie – 2 tys. zł.
Skoki narciarskie to najdroższa pozycja w cenniku reklamowym TVP na igrzyska. Maksymalna cena 30-sekundowego spotu przy takiej transmisji wynosi 71 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). Dla porównania, reklamy przy ceremonii otwarcia igrzysk wyceniono na 48 tys. zł, a przy ceremonii zamknięcia na 44 tys. zł (obie pokaże TVP 1).
Drugą pod względem ceny reklam dyscypliną z Soczi jest narciarstwo alpejskie: spot przy slalomie gigancie kosztuje 26 tys. zł. W Dwójce najwyżej wyceniono biegi narciarskie kobiet – 23 tys. zł. (RUT)
(29.01.2014)










