”Ekipa z Warszawy” z najlepszą oglądalnością w historii polskiego MTV
Średnio 187 tys. widzów oglądało w MTV Polska (Viacom International Media Networks) reality show ”Ekipa z Warszawy. Warsaw Shore”. To najchętniej oglądany format stacji od momentu włączenia jej do panelu telemetrycznego, czyli od 2006 roku.
Średnio 187 tys. widzów oglądało w MTV Polska (Viacom International Media Networks) reality show ”Ekipa z Warszawy. Warsaw Shore”. To najchętniej oglądany format stacji od momentu włączenia jej do panelu telemetrycznego, czyli od 2006 roku.
Kanał nadawał show w niedziele o 23, od 10 listopada ub.r. W czasie emisji premierowych wydań miał 2,37 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 3,66 proc. To więcej, niż np. osiągały w tym paśmie naziemne kanały Eska TV (odpowiednio 0,41 proc. i 0,61 proc.) oraz Polo TV (0,81 proc. i 0,92 proc.).
– Sukces ratingowy ”Warsaw Shore” pokazał, że sprawdzony format MTV w udanej wersji lokalnej potrafi wynieść popularność danego programu na nowy poziom – komentuje wyniki Agnieszka Odachowska, communications manager w Viacom International Media Networks.
W ciągu dwóch tygodni ma zapaść decyzja, czy format będzie w Polsce kontynuowany.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 28.01.2014)










