Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radwańska z Janowiczem, czyli kolejny gem dla Play (wideo)

Największe gwiazdy polskiego tenisa Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz dołączyli do celebrytów reklamujących Play (P4). Łącznie w kampaniach operatora występuje już 14 znanych twarzy.

"Szybkość i technika" to hasło prowadzonej od wczoraj kampanii marki Play z udziałem Radwańskiej i Janowicza. - Wybraliśmy ich ze względu na znane nazwiska. Poszukujemy takich twarzy, które wpasowują się w naszą koncepcję: że znani i lubiani przechodzą do Play. A to kolejni, bardzo znani i bardzo lubiani sportowcy - tłumaczy Marcin Gruszka, rzecznik prasowy firmy. Kampania z udziałem gwiazd tenisa obejmuje telewizję, Internet, nośniki zewnętrzne i kino. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Produkcją zajął się Oto Film. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa.
Przedstawiciele branży pozytywnie oceniają nowy duet pozyskany do kampanii przez markę Play. - Mawia się, że więcej znaczy lepiej. I tę maksymę stosuje Play, dopraszając kolejnych celebrytów do swoich reklam - mówi Lech C. Król, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Adwertajzing. - Przyjęty format okazał się bardzo pojemny, a role Agnieszki Radwańskiej oraz Jerzego Janowicza są sympatyczne i niewymuszone. Koncept odwołujący się do szybkości i techniki działa doskonale zarówno jako alegoria sieci, jak i wizerunku graczy. I tym razem Play zdobył gema - podsumowuje Lech C. Król.
Strateg Tomasz Pisanko zauważa, że platforma komunikacyjna marki Play to już połączenie telewizyjnego talk-show z kabaretem. - Jest trochę jak program Kuby Wojewódzkiego ściśnięty do 30 sekund - komentuje Pisanko. Jego zdaniem duża liczba rozpoznawalnych twarzy nie zużywa formatu, ale dodaje mu atrakcyjności. - Jeśli chodzi o niską rozpoznawalność oferty, to nie ma to w tym wypadku większego znaczenia. Chodzi wyłącznie o to, aby utrzymać świadomość marki i ogólną percepcję atrakcyjności oferty. Nie widzę powodu, żeby ta formuła nie miała działać przez kolejne dwa lata, jeśli to opłacalne - analizuje Pisanko.
Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w agencji Mosqi.to, zwraca uwagę, że hasło "Szybkość i technika" jest dopasowaniem cech produktu do cech bohaterów. - Bohaterowie mocno pozytywni, wystarczy przeczytać westchnienia pod adresem Agnieszki w komentarzach pod reklamą - zauważa Szmidt. Jednak jej zdaniem w reklamach operatora jest już nadmiar celebrytów. - Cierpię na absolutny przesyt. Wojewódzki, Socha, Prokop, Stuhr, Dygant, Różczka, Mozil, i to nawet nie połowa. To powoduje, że spot taki jak ten ginie w tłumie - komentuje Szmidt.
Od ponad roku Play wykorzystuje w swoich spotach wizerunki wielu celebrytów. Po kolei do kampanii tego operatora dołączali: Kuba Wojewódzki, Magdalena Różczka, Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr, Małgorzata Socha, Marcin Prokop, Czesław Mozil, Kamil Bednarek, Krzysztof Hołowczyc, Michał Żebrowski, Agnieszka Chylińska. Ostatnio operator zaprosił Kabaret Mumio. Na sportowcach kampania się nie skończy. Gruszka nie zdradza, jacy kolejni celebryci dołączą do Play, mówi tylko: - Nie powiedzieliśmy, że zamykamy koncept kampanii, więc można spodziewać się następnych osób.

(DR, 28.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.