W Megapanelu Grupa Polskapresse wyprzedziła Grupę o2
Serwisy internetowe należące do wydawnictw Polskapresse i Media Regionalne od danych listopadowych prezentowane są w Megapanelu w ramach jednej połączonej grupy, którą odwiedziło 9,3 mln użytkowników – to lepszy wynik niż Grupy o2.
Jest to efekt przejęcia pod koniec października ub.r. przez Polskapresse od funduszu Mecom spółki Media Regionalne. W październiku ub.r. Grupa Polskapresse miała 7,6 mln użytkowników, a Grupa Media Regionalne – 4,9 mln. Uwzględniając współoglądalność, razem miałyby wtedy 9,7 mln.
Połączenie w Megapanelu grup spowodowało wypadnięcie poza pierwszą dziesiątkę Grupy o2, której serwisy w listopadzie ub.r. odwiedziło 9,2 mln użytkowników.
W listopadzie ub.r. liderem polskiego Internetu była Grupa Google z 19 mln użytkowników, co oznacza jednak spadek o blisko 130 tys. w porównaniu z październikiem ub.r. Spośród dziesięciu czołowych graczy najwięcej użytkowników, w porównaniu z październikiem ub.r., przybyło serwisowi YouTube.com (blisko 190 tys.).
Więcej danych Megapanel PBI/Gemius na Press.pl w dziale Raporty.
(KOZ, 22.01.2014)










