Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Jankowski za Piotra Nisztora naczelnym "7 Dni Puls Tygodnia"

Piotr Nisztor nie jest już redaktorem naczelnym tygodnika z przedrukami z prasy "7 Dni Puls Tygodnia". Zastąpił go Maciej Jankowski, członek rady nadzorczej spółki wydającej pismo, czyli Press Media Enterprise.

Maciej Jankowski w latach 2000–2005 był prezesem spółki DD Media wydającej bezpłatny tygodnik "Dzień Dobry". - O zmianie naczelnego tygodnika zdecydował właściciel pisma. Na razie nie zamierzam wprowadzać w nim żadnych zmian – mówi Jankowski. Nie wiadomo jeszcze, czy nadal będzie członkiem rady nadzorczej Press Media Enterprise.
Nisztor jako redaktor naczelny wprowadzał tytuł na rynek - we wrześniu ubiegłego roku. Na pytanie, czy zostanie w wydawnictwie, nie odpowiedział "Presserwisowi". Nisztor wcześniej był dziennikarzem "Pulsu Biznesu".
Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży tygodnika "7 Dni Plus Tygodnia".

(MW, 21.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn o kulinariach i kulturze "Usta" zadebiutuje w lutym

Kwartalnik "Usta" pojawi się na rynku w połowie lutego

W połowie lutego ma zadebiutować kwartalnik o tematyce kulturalno-kulinarnej "Usta" (Full Meal).

Magazyn obejmować będzie tematykę kulinariów, kultury i designu. Będzie wydawany po polsku, a streszczenia najciekawszych tekstów publikowane będą w języku angielskim. Stałymi działami pisma będą Rozmowa z gwiazdą, Design, Podróże, Recenzje restauracji, Przepisy. Publikowane mają być też felietony i sesje zdjęciowe.
Redaktor naczelną "Ust" jest Monika Brzywczy (wcześniej zastępca redaktor naczelnej "Przekroju" i naczelna magazynu "Smak"). Z redakcją współpracować będą m.in. Małgorzata Minta ("Gazeta Wyborcza"), Kaja Burakiewicz ("Maleman"), Eliza Mórawska (autorka bloga Whiteplate.blogspot.com), Wojciech Bońkowski (założyciel serwisu Winicjatywa.pl).
Nakład pisma to 38 tys. egz. Pismo ma być dostępne w Empiku, salonach prasowych HDS (InMedio, Relay) oraz wyselekcjonowanych restauracjach, kawiarniach, księgarniach kulinarnych. Poza tym 1,5 tys. egz. będzie rozprowadzanych bezpłatnie na targach i imprezach kulinarnych i festiwalach filmowych w Polsce. Wydawca planuje dystrybuowanie ok. 10 proc. nakładu magazynu w wybranych księgarniach w Berlinie, Londynie, Paryżu i Tokio.
Magazyn wydawany będzie przez nowe wydawnictwo Full Meal. Wydawcą tytułu jest Krzysztof Kozanowski, fotograf wykonujący wcześniej sesje m.in. dla magazynów "Elle", "Viva!", "Twój Styl". Full Meal planuje też wydawanie magazynów lifestylowych i pism z segmentu custom publishing.
Objętość tytułu to 144 strony. Cena egzemplarzowa kwartalnika to 22 zł, prenumeraty rocznej – 80 zł.

(MAL, 23.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY