Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kino Iluzjon po raz pierwszy w swojej historii pokazuje widzom reklamy

Istniejące od ponad 60 lat warszawskie kino Iluzjon pierwszy raz w swojej historii będzie pokazywać bloki reklamowe przed seansami.

Iluzjon jest własnością Filmoteki Narodowej, która finansuje działalność tego kina. Dotychczas w Iluzjonie (jest w nim pokazywany ambitny repertuar) reklam ekranowych nie było, są tam natomiast reklamowe standy. W tym roku kino zacznie jednak emitować bloki reklamowe. Ich sprzedażą zajmie się KinAds, broker sieci kin niezależnych.
Michał Komoń, dyrektor Iluzjonu, zapewnia, że widzowie w przeprowadzanej ankiecie uznali, że nie są przeciwni reklamom, o ile bloki nie będą zbyt długie i reklamy będą dopasowane do widowni. - Obecnie mamy reklamy firmy Intel, niebawem będziemy emitować zapowiedzi  z Opery Narodowej - mówi Komoń.

(AMS, 21.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.