Kino Iluzjon po raz pierwszy w swojej historii pokazuje widzom reklamy
Istniejące od ponad 60 lat warszawskie kino Iluzjon pierwszy raz w swojej historii będzie pokazywać bloki reklamowe przed seansami.
Iluzjon jest własnością Filmoteki Narodowej, która finansuje działalność tego kina. Dotychczas w Iluzjonie (jest w nim pokazywany ambitny repertuar) reklam ekranowych nie było, są tam natomiast reklamowe standy. W tym roku kino zacznie jednak emitować bloki reklamowe. Ich sprzedażą zajmie się KinAds, broker sieci kin niezależnych.
Michał Komoń, dyrektor Iluzjonu, zapewnia, że widzowie w przeprowadzanej ankiecie uznali, że nie są przeciwni reklamom, o ile bloki nie będą zbyt długie i reklamy będą dopasowane do widowni. - Obecnie mamy reklamy firmy Intel, niebawem będziemy emitować zapowiedzi z Opery Narodowej - mówi Komoń.
(AMS, 21.01.2014)










