Prawicowe media akcją promocyjną chcą przyciągnąć reklamodawców
Prawicowe media organizują akcję ”Zarabiaj reklamując się w dobrych mediach”, mającą na celu przyciągnąć do nich reklamodawców.
Kampanię zainicjowała Telewizja Republika. ”Na rynków mediów istnieje widoczna dysproporcja pomiędzy środkami przeznaczanymi na promocję i reklamę w mediach o charakterze lewicowo-liberalnym a środkami przeznaczanymi na reklamę w mediach o charakterze konserwatywnym” – uważają pomysłodawcy akcji, którzy przekonują, że oferują reklamodawcom ”media solidne, rzetelne i posiadające dużą, wierną widownię”.
Do akcji, prócz Telewizji Republika, przystąpiły: Radio Warszawa, Radio Wnet, ”Gazeta Polska”, ”Do Rzeczy”, ”Idziemy”, ”Gazeta Polska Codziennie”, ”Historia Do Rzeczy” i serwis Niezależna pl. Do połowy lutego media biorące udział w akcji emitować będą spoty i drukować reklamy pod hasłem: ”Zarabiaj reklamując się w dobrych mediach”.
(KOZ, PR, 20.01.2014)










