Social media ninja będą promować "Przegląd Sportowy" w sieci
Do zespołu "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska) dołączyły trzy osoby, które obsługują w mediach społecznościowych konta związane z dziennikiem, jego serwisem internetowym, miesięcznikiem "Mecz" oraz "Tygodnikiem Przeglądu Sportowego". Rekrutacja odbyła się na Twitterze.
Naczelny serwisu Michał Pol do wyboru na stanowiska tzw. social media ninja, czyli osób biegle poruszających się w mediach społecznościowych, miał ponad 300 kandydatów. Wybrano blogerki Martę Kuźnicką (Szpilkinaofsajdzie.blogspot.com) i Yeshivagrl (Blogi.polskatimes.pl/yeshivagrl) oraz Piotra Tymińskiego (autor i administrator fan page "Łysy z UEFA").
- Obie panie znałem wcześniej z TT z dyskusji o futbolu. O ich zatrudnieniu przeważyło doświadczenie i pomysły na promowanie marki w social mediach. Będzie je wspierał Piotr Tymiński, który ma ok. 30 tys. fanów na Facebooku – mówi Pol.
Zadaniem zespołu będzie promowanie w social mediach produktów związanych z marką "PS", a także aktywizowanie dziennikarzy do działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo Marta Kuźnicka jako dziennikarka socialmediowa ma tworzyć materiały wideo i prowadzić akcje specjalne na Facebooku. - Yeshivagrl będzie pracować w redakcji, szukając inspiracji na kolegiach redakcyjnych i angażując do współpracy wszystkich dziennikarzy newsroomu sportowego – dodaje Pol.
(MAL, 17.01.2014)










