"Avanti" rozpoczyna kampanię z udziałem Miss Polonia
24.01.2006, 09:40
Wystartowała kampania reklamowa miesięcznika shoppingowego "Avanti" (Agora SA), którego nową twarzą jest Malwina Ratajczak, Miss Polonia 2005.
Kampania obejmuje telewizję, prasę, outdoor i Internet. Kreację przygotował dom produkcyjny Badi Badi i dział marketingu pionu czasopism Agory. W kampanii wykorzystano zdjęcia Malwiny Ratajczak z sesji fotograficznej Jacka Piotrowskiego (Agencja Gazeta). Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starlink we współpracy z Agorą SA. Poprzednio twarzą ”Avanti” była Maja Ostaszewska, której wizerunek był wykorzystywany przy wprowadzaniu magazynu na rynek. Średnia sprzedaż ”Avanti” w okresie styczeń-październik 2005 roku wyniosła 131 022 egz. (dane ZKDP).(ML, 24.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










