Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Avanti" rozpoczyna kampanię z udziałem Miss Polonia

Wystartowała kampania reklamowa miesięcznika shoppingowego "Avanti" (Agora SA), którego nową twarzą jest Malwina Ratajczak, Miss Polonia 2005.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, outdoor i Internet. Kreację przygotował dom produkcyjny Badi Badi i dział marketingu pionu czasopism Agory. W kampanii wykorzystano zdjęcia Malwiny Ratajczak z sesji fotograficznej Jacka Piotrowskiego (Agencja Gazeta). Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starlink we współpracy z Agorą SA. Poprzednio twarzą ”Avanti” była Maja Ostaszewska, której wizerunek był wykorzystywany przy wprowadzaniu magazynu na rynek. Średnia sprzedaż ”Avanti” w okresie styczeń-październik 2005 roku wyniosła 131 022 egz. (dane ZKDP).

(ML, 24.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.