Egmont wprowadza na rynek kolejne czasopismo
Okładka nowego dwumiesięcznika wydawanego przez Egmont
W czwartek, 16 stycznia ukaże się nowy tytuł wydawnictwa Egmont Polska – dwumiesięcznik "Jej Wysokość Zosia".
Pismo kierowane jest do dziewczynek w wieku 4-6 lat. W każdym numerze znajdą się m.in. opowiadania związane tematycznie z serialem o tym samym tytule, informacje o przyrodzie, łamigłówki i kolorowanki. Do każdego wydania dodawany będzie prezent.
Redaktor prowadzącą tytułu została Małgorzata Romańska. Pismo ma kosztować 8,99 zł. Jego objętość to 32 strony. Wydawca nie ujawnia nakładu.
Debiut pisma „Jej Wysokość Zosia” wspiera kampania reklamowa w telewizji (BBC CBeebies, Boomerang, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Polsat JimJam, MiniMini+, teleTOON+, TV Puls) i w mediach własnych Egmontu.
Spot reklamowy opracowała agencja reklamowa Republika Zielonej Papryki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
(PR, MAL, 15.01.2014)










