Ewa Czechowska kieruje newsroomem motoryzacyjnym Ringier Axel Springer
Ewa Czechowska (fot. materiały prasowe)
Ewa Czechowska została szefową newsroomu segmentu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła ona Wojciecha Jakóbczyka, który odchodzi z wydawnictwa.
Czechowska jako menedżer newsroomu segmentu odpowiada za pracę zespołów redakcyjnych tytułów motoryzacyjnych wydawcy ("Auto Świat" i "Top Gear"). Nadal będzie ona zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Auto Świat". Z Ringier Axel Springer Polska jest związana od 1995 roku, w redakcji "Auto Świata" kolejno była: dziennikarką, tłumaczką, szefową działu Aktualności, sekretarzem redakcji.
Z początkiem br. do zespołu newsroomu motoryzacyjnego Ringier Axel Springer Polska dołączył Juliusz Szalek, który odpowiada za kanał online (m.in. Autoswiat.pl i Topgear.com.pl). Ostatnio był redaktorem naczelnym serwisu motoryzacyjnego Moto.pl (Agora).
Paweł Tomaszek, dyrektor zarządzający markami motoryzacyjnymi w Ringier Axel Springer Polska, tak tłumaczy wprowadzane zmiany: "Podstawą budowania naszej oferty rynkowej zarówno do czytelników, jak i marketerów jest zintegrowane i efektywne wykorzystywanie wszystkich kanałów kontaktu z odbiorcami. Silny i twórczy newsroom umożliwia nam konkurowanie na współczesnym rynku mediowym. Jest to szczególnie ważne w kontekście prowadzonych przez nas projektów crossmediowych, również tych realizowanych wspólnie z Onetem”.
(DR, 14.01.2014)










