Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZKDP przygotował autoreklamę

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy przygotował reklamę symbolu informującego o przynależności do organizacji.

W layoucie rozesłanym do wydawców umieszczono znak ”nakład kontrolowany” i hasło kampanii ”czarno na białym”. Reklamę oraz warunki zamieszczenia reklamy można pobrać w trzech formatach ze strony internetowej ZKDP.pl. Wydawcy mogą zamieszczać ją w dowolnym terminie w tym roku. Sekretariat związku informuje w komunikacie, że akcja ma ”zwiększyć rozumienie, jakimi celami kieruje się ZKDP i jakie ma to znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania rynku prasowego i reklamowego w Polsce”.

(ML, 23.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.