Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gessler po preparacie na wzdęcia promuje tabletki do zmywarek

Magda Gessler w reklamie tabletek do zmywarek marki Ludwik

Magda Gessler, restauratorka znana z prowadzenia w TVN programu "Kuchenne rewolucje", jest twarzą kolejnego produktu. Po reklamie preparatu na wzdęcia Ulgix Wzdęcia Max (Hasco-Lek) promuje tabletki do zmywarek Ludwik (Grupa Inco). Choć spot nie jest twórczy i ambitny, udział Gessler w reklamie przełoży się na efektywność kampanii - uważają specjaliści.

"Ludwik jest tylko jeden" - to hasło reklamowe kampanii tabletek do zmywarek Ludwik z udziałem Magdy Gessler. Spot utrzymany w żartobliwej konwencji nawiązuje do programu "Kuchenne rewolucje". Restauratorka pomaga zaprowadzić porządek w mieszkaniu Nowaków, polecając im tabletki do zmywarek Ludwik.
- Magda Gessler występowała już w innych reklamach, ale tutaj osadzona została nie tylko w kontekście, z którym jest najmocniej kojarzona, ale wręcz cała kreacja nawiązuje wprost do formatu telewizyjnego, któremu celebrytka zawdzięcza dużą część swojej popularności - zauważa Jakub Załuska, dyrektor strategii w Focus Advantage. - Być może nie jest to najbardziej nowatorski i odkrywczy pomysł na spot, ale pamiętajmy, że dla marketera zawsze na pierwszym miejscu będzie efektywność, a nie twórcze ambicje. Jest od tej reguły kilka wyjątków, ale raczej nie w kategoriach takich jak płyn do mycia naczyń - dodaje Załuska.
Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors, uważa, że spot dla Ludwika jest dowodem na to, że nawet najlepszy pomysł można zepsuć. - Wydawać by się mogło, że skoro Gessler to kuchnia, jedzenie, gotowanie, a jej program to również robienie porządków w restauracjach, to tabletki do zmywarki powinny się w to wszystko dobrze wpasować. I sądzę, że w trakcie czytania scenariusza jeszcze całkiem dobrze pasowały - uważa Kalkhoff. Jednak jego zdaniem zawiodła sama realizacja spotu, a gra aktorska jest sztuczna, naciągana i nie budzi zaufania.
Strateg Tomasz Pisanko porównuje osobowość medialną Magdy Gessler do radzieckiego garnka ze Stadionu Dziesięciolecia. - Pomimo wielkiego zużycia ciągle spełnia swoją funkcję - ocenia Pisanko. - Bardzo chciałbym powiedzieć, że użycie tej celebrytki po raz kolejny w reklamie czegokolwiek, co wiąże się z jedzeniem, to zły pomysł, ale byłaby to nieprawda. Można mieć ogromne wątpliwości co do walorów estetycznych radzieckich garnków, ale ziemniaki gotuje się w nich świetnie - komentuje Pisanko. 

(DR, 06.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.