Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fiat rozpoczął największą akcję reklamową

Fiat Auto Poland ruszył z kampanią Fiata Grande Punto. Ma to być największa akcja promocyjna producenta tych aut w 2006 roku.

Obecnie reklamy znajdują się tylko na nośnikach reklamy zewnętrznej. W najbliższym czasie akcja ruszy we wszystkich mediach (jeszcze nie ustalono dokładnego mediaplanu). Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Kreację, na bazie międzynarodowych materiałów, przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Fiat nie informuje o planowanej dacie zakończenia kampanii. Sprzedaż Grande Punto rozpocznie się 1 lutego.

(MAP, 23.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.