Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjna kampania czekolady Nestlé Aero

Nestlé Polska SA wprowadza 1 lutego na rynek czekoladę Nestlé Aero 2 w 1 w nowym smaku. Launch produktu będzie wsparty kampanią reklamową w telewizji.

Akcję przewidziano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreację przygotuje agencja reklamowa Lowe GGK, a zakup i planowanie mediów przeprowadzi dom mediowy Mediaedge:cia. Nestlé nie ujawnia mediaplanu ani terminów rozpoczęcia i zakończenia kampanii.

(JW, 23.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.