Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania ZUS podoba się kreatywnym

Zakład Ubezpieczeń Społecznych za unijne pieniądze prowadzi kampanię Platformy Usług Elektronicznych. Specjaliści pozytywnie ją oceniają.

"Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS!" - to hasło kampanii informacyjnej, którą ZUS chce przekonać Polaków do korzystania z Platformy Usług Elektronicznych. W kampanii wykorzystano pięć spotów, które adresowane są do różnych grup docelowych. Spoty odnoszą się do tego, w jaki sposób Polacy spędzają wolny czas w Internecie i proponują, by zajrzeć też na swoje konto w ZUS.
Kampania od początku roku prowadzona jest w telewizji. W poniedziałek działania zostaną rozszerzone o radio, a w połowie miesiąca o prasę i Internet.
Koszty kampanii zostaną pokryte z funduszów europejskich w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. - Założyliśmy budżet na około 4,5 mln zł, ale już widzimy, że mamy oszczędności - podkreśla Wojciech Andrusiewicz, naczelnik wydziału komunikacji społecznej ZUS.
Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny JWT Warszawa, pozytywnie ocenia kampanię ZUS i uważa, że spoty mają szansę zostać zauważone. - Z kreatywnego punktu widzenia uważam, że one są całkiem zgrabnie, ciekawie opowiedziane - mówi Pitura.
Tomasz Szewczyk, copywriting director agencji Directors, zauważa, że opracowanie kampanii informacyjnej dla takiego klienta jak ZUS nie jest łatwym zadaniem. - Społeczny odbiór działań instytucji jest różny i trzeba na starcie uwzględnić również jego najmniej pochlebne przejawy. Dlatego duży plus dla twórców, że udźwignęli temat bez zbędnego napinania się. W niewymuszonej formie dowiadujemy się, że istnieje platforma ZUS, jest ona o dwa kliki stąd i możemy dowiedzieć się z niej paru pożytecznych rzeczy ważnych dla naszego portfela - mówi Szewczyk.
- Cieszę, że nie jest to kolejna reklama, w której lata orzeł, a wszystko jest takie doniosłe, poważne, odwołujące się do uczuć patriotycznych - dodaje Mariusz Pitura.
Kampania prowadzona będzie do końca marca. Jej kreację przygotowała wybrana w przetargu agencja Paralotna. Media ZUS zakupił we własnym zakresie.

(DR, 03.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.