Mecz Lech Poznań – Legia Warszawa hitem T-Mobile Ekstraklasy
W rundzie jesiennej T-Mobile Ekstraklasy najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie Lech Poznań – Legia Warszawa, pokazywane przez Canal+ Sport.
Mecz rozegrany 27 października oglądało w Canal+ Sport średnio 409,4 tys. widzów, co dało stacji udział w rynku 2,7 proc. Wśród spotkań z największą widownią w tej stacji znalazły się także Lech Poznań – Górnik Zabrze 3 listopada (280,2 tys. widzów; 1,7 proc. udziału w rynku) oraz Lech Poznań – Wisła Kraków 6 grudnia (259,8 tys.; 1,8 proc.).
W Canal+ Family najlepszą oglądalność osiągnęło spotkanie Wisła Kraków – Lech Poznań 25 sierpnia (233,9 tys. widzów; 2,1 proc.), a w nSport Zawisza Bydgoszcz – Jagiellonia Białystok 20 lipca (84,8 tys.; 1,3 proc.).
T-Mobile Ekstraklasę na zasadzie sublicencji pokazują również kanały sportowe Polsatu oraz Eurosport 2. W Polsacie Sport najwięcej widzów zgromadził mecz Pogoń Szczecin – Śląsk Wrocław 11 sierpnia (254,5 tys. widzów; 3 proc. udziału w rynku), a w Polsacie Sport Extra Jagiellonia Białystok – Ruch Chorzów 15 września (162,8 tys.; 1,6 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement. Eurosport 2 nie jest objęty monitoringiem programowym.
(KOZ, 18.12.2013)










