Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy stacje Plusa podpisały umowy z Radiem Plus Polska

Radio Plus Gliwice, Radio Plus Opole i Radio Plus Legnica podpisały umowy franczyzowe ze spółką Radio Plus Polska (Ad.point).

Do tej pory stacje te nadawały na podstawie umów, które wraz z ofertą programową skierował Ad.point do wszystkich rozgłośni sieci w marcu 2005 roku. – Umowy franczyzowe pozwolą stacjom m.in. na korzystanie z marki i logo Plus oraz z produkowanego przez nas centralnego programu – mówi Sebastian Wojciechowski, członek zarządu Ad.pointu. – Zostały podpisane po negocjacjach i zaakceptowaniu warunków przez obie strony. Zgodę wyrazili ordynariusze diecezji, które są właścicielami koncesji rozgłośni – dodaje. Jednocześnie kolejne trzy diecezje: radomska, opolska i gliwicka, które są koncesjonariuszami lokalnych stacji Plusa, kupiły od Ad.pointu po 5 proc. udziałów w Spółce Producenckiej Plus Polska (produkuje program radiowy). Obecnie 51 proc. udziałów w Spółce ma Radio Plus Polska, 6 proc. Ad.point, a 43 proc. diecezje i archidiecezje. Wkrótce kolejne udziały obejmą diecezje kielecka i legnicka. Docelowo Radio Plus Polska oraz diecezje i archidiecezje mają mieć po 50 proc. udziałów w Spółce Producenckiej. Sieć Plus liczy 11 stacji (rozgłośnia białostocka opuściła sieć na początku stycznia br.). Udziały w rynku ogólnopolskim 12 stacji sieci Plus w okresie X-XII 2005 wyniosły 0,9 proc. (Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 20.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.