Skoki narciarskie najdroższe w cenniku TVP wśród transmisji z igrzysk
Razem z czasem reklamowym na styczeń przyszłego roku biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczyna też sprzedaż spotów przy transmisjach z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi.
W cenniku TVP na styczeń najdroższą pozycją jest tradycyjnie emitowany w Dwójce serial „M jak miłość”, przy którym w styczniu 2014 roku za 30-sekundową reklamę trzeba będzie zapłacić 58 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To 22 proc. drożej niż w styczniu br.
Z kolei z olimpijskich transmisji w dniach 7-23 lutego przyszłego roku biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniło skoki narciarskie (pokaże je TVP 1), przy których maksymalna cena spotu wynosi 71 tys. zł. Na 48 tys. zł wyceniono reklamy przy ceremonii otwarcia igrzysk, a na 44 tys. – przy ceremonii zamknięcia (obie w TVP 1). Drugą pod względem ceny reklam dyscypliną z Soczi jest narciarstwo alpejskie – spot przy slalomie gigancie kosztuje 26 tys. zł. W Dwójce najwyżej wyceniono biegi narciarskie kobiet – 23 tys. zł.
(RUT, 13.12.2013)










