Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Schulz Brand Friendly przygotowała kampanię Święta Kina

Agencja Schulz Brand Friendly przygotowała wizualizacje i kreacje do ogólnopolskiej kampanii promującej Święto Kina.

Święto Kina odbędzie się w niedzielę, 15 grudnia, kiedy to we wszystkich kinach w Polsce bilety na seanse będą kosztowały 11 zł.
Kampania przygotowana przez Schulz Brand Friendly potrwa do 15 grudnia. Działania prowadzone będą w telewizji (m.in. TVP 1, TVN, Polsat), Internecie i w kinach Cinema City.
Kampania została przygotowana na zlecenie Cinema City i jest współfinansowana przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. 

(AW, PR, 11.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.