Polskie agencje nagrodzone na Eurobest (wideo)
08.12.2013, 22:16
Wszystkie cztery prace polskich agencji, które znalazły się na short listach zakończonego w piątkowy wieczór festiwalu reklamowego Eurobest, zdobyły nagrody.
W kategorii Branded Content & Entertainment srebrną nagrodę zdobyła charytatywna kampania "Rak’n’roll Records" zrealizowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. Jurorzy konkursu brązową nagrodą w kategorii Media wyróżnili kampanię ”Bardzo dobre maniery”, którą we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem przygotowała warszawska agencja Cheil Worldwide. Brązowe nagrody w kategorii Outdoor zdobyły również dwie reklamy (McMuffin i McCroissant) przygotowane przez agencję DDB Warszawa dla McDonald's Polska.
(LL, 08.12.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










