Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone na Eurobest (wideo)

Wszystkie cztery prace polskich agencji, które znalazły się na short listach zakończonego w piątkowy wieczór festiwalu reklamowego Eurobest, zdobyły nagrody.

W kategorii Branded Content & Entertainment srebrną nagrodę zdobyła charytatywna kampania "Rak’n’roll Records" zrealizowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. Jurorzy konkursu brązową nagrodą w kategorii Media wyróżnili kampanię ”Bardzo dobre maniery”, którą we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem przygotowała warszawska agencja Cheil Worldwide. Brązowe nagrody w kategorii Outdoor zdobyły również dwie reklamy (McMuffin i McCroissant) przygotowane przez agencję DDB Warszawa dla McDonald's Polska.

(LL, 08.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.