Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prace polskich agencji na shortlistach festiwalu Eurobest

Cztery prace polskich agencji znalazły się na ogłoszonych wczoraj krótkich listach festiwalu reklamowego Eurobest.

Kampania ”Bardzo dobre maniery” zrealizowana przez warszawską agencję Cheil Worldwide powalczy o główne nagrody w dwóch kategoriach – Media oraz Direct. Na krótkiej liście kategorii Branded Content & Entertainment znalazła się charytatywna kampania "Rak’n’roll Records", za kreację której odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Z kolei w kategorii Outdoor jurorzy zakwalifikowali do finału dwie reklamy McMuffin i McCroissant przygotowane przez agencję DDB Warszawa dla McDonald's Polska.
Festiwal Eurobest od wczoraj trwa w Lizbonie. Zwycięzcy 15 konkursowym kategorii ogłoszeni zostaną w piątek wieczorem.

 

(LL, 05.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery agencje w przetargu Getin Noble Banku

Getin Noble Bank ruszył z przetargiem na obsługę reklamową ATL - wynika z informacji "Presserwisu".

Zaproszenie do udziału w przetargu trafiło do czterech agencji: DDB Warszawa, Good, Ambasada Brand Communications i 180heartbeats + Jung von Matt.
Od końca 2011 roku kreację reklam ATL dla Getin Banku przygotowuje agencja Bardzo. Projektowo dla tego banku pracowała ostatnio agencja DDB Warszawa. Dużą część reklam (Internet, print) bank przygotowuje we własnym studiu graficznym. Na zewnątrz zleca głównie przygotowanie i realizację spotów.

(AMS, 06.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.