Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatkowa kampania Forda

"Fordostatki" - takim hasłem reklamowana jest akcja wyprzedaży samochodów Ford (Ford Polska) z rocznika 2005. Kreację przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy.

Kampania potrwa do końca stycznia w ”Gazecie Wyborczej”, ”Fakcie”, ”Super Expressie” oraz w radiu: Radio Zet, Program III Polskiego Radia. Media zaplanował i kupił dom MindShare Polska.

(MAP, 19.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.