Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czterowymiarowa reklama kinowa w Polsce

W Cinema City Arkadia w Warszawie rusza emisja spotów w formacie 4DX, reklamujących markę Skoda.  Czterowymiarowa kampania reklamowa w kinie jest prowadzona po raz pierwszy w Polsce.

Emitowana w bloku specjalnym 60 sekundowa reklama oddziałuje na wszystkie zmysły widza. W reklamie czeskiej marki zostały wykorzystane takie efekty specjalne jak ruchome fotele (specjalnie zainstalowane na potrzeby tej kampanii), woda i wiatr.
Autorem kreacji do spotu jest agencja Leagas Delaney. Produkcję polskiej wersji spotu zrealizowała agencja reklamowa Opcom. Za planowanie i zakup mediów dla marki Skoda odpowiada dom mediowy MediaCom. Projekt realizowany jest w ramach sponsoringu sali Skoda 4DX. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

(03.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.