Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGNiG wybiera agencję do kompleksowej obsługi reklamowej

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA wybiera w przetargu agencję reklamową - dowiedział się "Presserwis".

Przetarg ma charakter niepubliczny. Spółka ma w nim wybrać agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej działań reklamowych planowanych na 2014 rok. Do wybranych agencji wysłała już zapytania o gotowość udziału w postępowaniu. PGNiG potwierdza, że je prowadzi, ale odmawia udzielenia informacji o nim.
Jak już informowaliśmy, koncern prowadzi również przetarg publiczny na planowanie i zakup czasu oraz powierzchni reklamowych w mediach z budżetem wynoszącym 400 tys. euro.

(AMS, 02.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.