Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Zespół Downa” i komunikacja Biedronki wśród najgorszych reklam 2013 roku (wideo)

Najgorszy projekt w kategorii communication design: „Biedronka – My Polacy tak mamy!”

W piątek wieczorem we Wrocławiu przyznano Chamlety, które wzorem Złotych Malin przyznawanych najgorszym filmom, mają zwracać uwagę na najgorsze pomysły i realizacje reklamowe.

Festiwal Chamlety organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Do tegorocznej, czwartej edycji, festiwalu wpłynęło prawie 400 zgłoszeń – najwięcej do kategorii Druk. Zgłoszenia przesyłali internauci.
Zwycięzców wybierało jury w składzie: prof. Michael Fleischer z Uniwersytetu Wrocławskiego, prof. Grażyna Habrajska z Uniwersytetu Łódzkiego, prof. Aleksy Awdiejew z Uniwersytetu Jagiellońskiego, dr Michał Grech z Uniwersytetu Wrocławskiego, Dirk Henkelmann - dyrektor kreatywny agencji dundp, oraz Mariusz Wszołek z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Najgorszą reklamą drukowaną okazał się billboard firmy Ul.Rusałka z hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”.
Za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą” w kategorii najgorsza reklama internetowa nagrodę otrzymał portal internetowy Bettson.
Nagrodzono też Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska za kontrowersyjną kampanię „Zespół Downa”. Została ona uznana za najgorszą reklamę społeczno-polityczną.
Najgorszym projektem communication design okazała się kampania Jerónimo Martins Polska „Biedronka – My Polacy tak mamy!”.
W kategorii reklama telewizyjna pierwsze miejsca zajęła Społeczna Akademia Nauk za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”.

(AW, 30.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.