Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Epica: srebro dla Hypermedia Isobar i brąz dla 180heartbeats + Jung von Matt

Nagrodzona kampania agencji Hypermedia Isobar

Hypermedia Isobar i 180heartbeats + Jung von Matt zdobyły nagrody na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica w Paryżu.

Hypermedia Isobar została nagrodzona srebrem za kampanię dla P&G i marki Blend-a-Med pt. “Śmiejące się pomniki”, a 180heartbeats + Jung von Matt - brązem za kampanię dla Fundacji Rak’n'Roll pt. "Pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna”.
Na Epice srebrne i brązowe nagrody są przyznawane bez udziału jury, a na podstawie punktacji – decyduje statystyka i poziom ocen wszystkich zgłoszeń w danej kategorii.  Jurorami konkursu są dziennikarze piszący o reklamie. W tym roku o nagrody walczyło 13 zgłoszeń z Polski. 
Siecią roku została Leo Burnett z 32 nagrodami, w tym dziewięcioma złotymi, a agencją roku - Foresman & Bodenfors (15 nagród, w tym trzy złote).
Uroczystość wręczenia nagród Epica odbędzie się 24 stycznia w Delhi (co roku inny kraj jest gospodarzem gali).

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.