Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CAM Media w tym roku ma 880 tys. zł straty netto

CAM Media, firma reklamy zewnętrznej, po trzech kwartałach br. ma niższe przychody i większą stratę niż w tym okresie ub.r. - wynika z raportu finansowego opublikowanego przez spółkę.

W okresie od 1 stycznia do 30 września br. przychody spółki wyniosły 22,5 mln zł (wobec 37 mln zł osiągniętych w tym okresie 2012 roku). Firma zanotowała stratę 878,8 tys. zł netto (w ub.r. miała zysk 184,8 tys. zł).
W komentarzu do wyników finansowych przedstawiciele spółki tłumaczą spadające przychody złą sytuacją na rynku reklamowym. (BG)

(27.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.