Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła świąteczna kampania Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca do dzielenia się życzliwością. Globalna kampania rozpoczęła się wczoraj.

"Ja też w Ciebie wierzę" - pod takim hasłem w telewizji i Internecie prowadzona jest świąteczna kampania Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services). Bohaterowie spotu okazują sobie życzliwość - ojciec oddaje synowi kluczyki i pozwala prowadzić samochód, a piłkarz udaje kontuzję, by w jego miejsce na boisko wszedł siedzący na rezerwowej ławce kolega. W filmie wykorzystano muzykę będącą interpretacją przeboju Elvisa Presleya.
Adaptację globalnej kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup. Obsługą w mediach społecznościowych zajęła się agencja Next. Media zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR koordynuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.