Pierwsza telewizyjna reklama restauracji Subway (wideo)
Z początkiem grudnia rozpocznie się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci restauracji Subway. Spot autorstwa polskiej agencji Q&A Communications zostanie zaadaptowany zagranicą.
W kampanii promowana jest nowa kanapka - Kurczak Cordon Bleu. Kampania zasięgiem obejmie telewizję, Internet i materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
"Kontynuując strategię rozwoju sieci Subway w Polsce rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry" - zauważa w komunikacie prasowym Fabiola Gallegos Rios, marketing manager CEE Subway.
Za kreację kampanii i jej realizację odpowiada agencja Q&A Communications. Spot wyreżyserował Dariusz Zatorski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Houndini. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Maxus.
DR










