Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie polskie prace na krótkiej liście konkursu Epica (wideo)

Prace dwóch agencji z Polski trafiły na short listę konkursu Epica: Hypermedia Isobar z kampanią pt. "Śmiejące się pomniki" dla Blendamed (P&G) i 180heartbeats + Jung von Matt za kampanię pt. "Pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna" dla Fundacji Rak'n'Roll.

Jednak otrzymały one punktacje na granicy wpisania na short listę (odpowiednio: 5,83 i 5,58 pkt). Na short listę w zmaganiach o główną nagrodę trafiały pracy z punktacją powyżej 5,5 pkt. (skala ocen od 1 do 10).
- Poziom tegorocznych prac jest bardzo wyrównany, większość plasuje się w okolicach pięciu, sześciu punktów - mówi Mark Tungate, reprezentujący w jury francuski magazyn "Strategies", który w tym roku przejął prowadzenie obrad, po odchodzącym na emeryturę Andrew Rawlinsie, twórcy konkursu Epica.
Na razie najwyższe notowania dostała kampania agencji Forsman & Bodenfors, zrealizowana dla Volvo Group Sweden AB. Z całej serii spotów dla Volvo notowania powyżej 8 punktów (8,06) dostał spot z udziałem Jean Claude van Damme`a robiącego szpagat między dwiema ciężarówkami.

Nominacje do Grand Prix będą ogłaszane dziś. Przyznane zostaną złote nagrody we wszystkich kategoriach.
Do 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło mniej zgłoszeń niż w ub.r. - 3397 (rok temu 3893). Z Polski zgłoszono 13 prac. Osiem prac wysłała agencja Hypermedia Isobar, a po jednej: 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman.
W konkursie Epica po raz drugi oceniane są prace z całego świata, a nie tylko z Europy. W jury zasiadają dziennikarze pism zajmujących się komunikacją marketingową - Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda ("Press"). Jury obraduje w Paryżu do 23 listopada br. Nagrody zostaną wręczone 24 stycznia w Delhi.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.