Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie polskie prace na krótkiej liście konkursu Epica (wideo)

Prace dwóch agencji z Polski trafiły na short listę konkursu Epica: Hypermedia Isobar z kampanią pt. "Śmiejące się pomniki" dla Blendamed (P&G) i 180heartbeats + Jung von Matt za kampanię pt. "Pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna" dla Fundacji Rak'n'Roll.

Jednak otrzymały one punktacje na granicy wpisania na short listę (odpowiednio: 5,83 i 5,58 pkt). Na short listę w zmaganiach o główną nagrodę trafiały pracy z punktacją powyżej 5,5 pkt. (skala ocen od 1 do 10).
- Poziom tegorocznych prac jest bardzo wyrównany, większość plasuje się w okolicach pięciu, sześciu punktów - mówi Mark Tungate, reprezentujący w jury francuski magazyn "Strategies", który w tym roku przejął prowadzenie obrad, po odchodzącym na emeryturę Andrew Rawlinsie, twórcy konkursu Epica.
Na razie najwyższe notowania dostała kampania agencji Forsman & Bodenfors, zrealizowana dla Volvo Group Sweden AB. Z całej serii spotów dla Volvo notowania powyżej 8 punktów (8,06) dostał spot z udziałem Jean Claude van Damme`a robiącego szpagat między dwiema ciężarówkami.

Nominacje do Grand Prix będą ogłaszane dziś. Przyznane zostaną złote nagrody we wszystkich kategoriach.
Do 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło mniej zgłoszeń niż w ub.r. - 3397 (rok temu 3893). Z Polski zgłoszono 13 prac. Osiem prac wysłała agencja Hypermedia Isobar, a po jednej: 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman.
W konkursie Epica po raz drugi oceniane są prace z całego świata, a nie tylko z Europy. W jury zasiadają dziennikarze pism zajmujących się komunikacją marketingową - Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda ("Press"). Jury obraduje w Paryżu do 23 listopada br. Nagrody zostaną wręczone 24 stycznia w Delhi.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza telewizyjna reklama restauracji Subway (wideo)

Z początkiem grudnia rozpocznie się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci restauracji Subway. Spot autorstwa polskiej agencji Q&A Communications zostanie zaadaptowany zagranicą.

W kampanii promowana jest nowa kanapka - Kurczak Cordon Bleu. Kampania zasięgiem obejmie telewizję, Internet i materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
"Kontynuując strategię rozwoju sieci Subway w Polsce rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry" - zauważa w komunikacie prasowym Fabiola Gallegos Rios, marketing manager CEE Subway.
Za kreację kampanii i jej realizację odpowiada agencja Q&A Communications. Spot wyreżyserował Dariusz Zatorski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Houndini. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Maxus.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.