Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W reklamie Foot Lockera Tyson zwraca Holyfieldowi odgryzione ucho (wideo)

W zabawnym spocie promującym akcję “Week of Greatness” sieci handlowej Foot Locker występują gwiazdy amerykańskiego sportu, m.in. Mike Tyson i Dennis Rodman.

Reklama rozpoczyna się od sceny, w której Kyrie Irving, koszykarz zespołu Cleveland Cavaliers, mówi, że tygodniowa akcja promocyjna Foot Lockera sprawia, iż "czuje, że ze światem jest wszystko w porządku”. Później następuje seria zabawnych scen z udziałem m.in. Mike'a Tysona oddającego Evanderowi Holyfieldowi kawałek jego ucha odgryziony w czasie walki i Dennisa Rodmana kupującego bilet w jedną stronę do Korei Północnej.
Za kreację spotu będącego częścią kampanii "Approved" odpowiada agencja BBDO.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.