Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Włodzimierz Zientarski zachwala auta Toyoty i nie robi tego za darmo (wideo)

(fot. www.toyota.pl)

Włodzimierz Zientarski, dziennikarz motoryzacyjny, znany m.in. z prowadzenia studia Formuły 1 w Polsacie, zaangażował się w kampanię dla firmy Toyota Motor Poland.

W Internecie i prasie pojawiły się reklamy, w których wykorzystano wizerunek Włodzimierza Zientarskiego. Ich celem jest poinformowanie o rozpoczęciu wyprzedaży samochodów Toyota wyprodukowanych w 2013 roku. - I zwrócenie uwagi na cechy samochodów, które powinny być brane pod uwagę przy zakupie auta – nie kryje Bartłomiej Moskwik z działu marketingu Toyota Motor Poland.
W reklamach prasowych Zientarski stoi na tle samochodów i wskazuje palcem w stronę czytelnika. Obok umieszczono jego wypowiedź: „Przejrzałem wiele ofert wyprzedażowych i powiem wprost – nowa stylistyka, 7 premier, 6 modeli z napędem hybrydowym. Toyota jest poza konkurencją”. Wypowiedź jest podpisana: „Włodzimierz Zientarski Auto Moto", co ma sugerować, że jest on dziennikarzem takiego tytułu prasowego. Jednak gazeta o takim tytule nie ukazuje się. W przeszłości Zientarski był naczelnym innych pism motoryzacyjnych.
Z kolei w reklamach internetowych Zientarski występuje w roli eksperta. „Ważne: Rusza sezon wyprzedaży rocznika 2013. Sprawdź, jakie auta poleca ekspert” – napisano w nagłówku reklamy. Pod nim znajduje się duże zdjęcie eksperta.
Włodzimierz Zientarski obecnie współprowadzi w Antyradiu (Grupa Eurozet) program „Odjechani”. Zapytaliśmy Macieja Jedlińskiego, dyrektora stacji lokalnych Eurozetu, który odpowiada za politykę programową Antyradia, czy stacji nie przeszkadza udział dziennikarza w reklamie. Poprosił o przesłanie pytań e-mailem. Nie odpowiedział na nie.
Włodzimierz Zientarski też odmówił nam komentarza. To nie jest jego pierwszy udział w kampanii reklamowej. W 2008 roku wspólnie z synem Maciejem wystąpił w spotach PZU.
Kreację kampanii przygotowały agencje Saatchi & Saatchi i Closbrothers. Media kupił PHD Media Direction.

MAK, AJ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.