Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności Telewizji Republika wśród abonentów UPC

(fot. Marcin Obara)

Spółka Atmedia upubliczniła wyniki oglądalności kanałów informacyjnych dostępnych w ofercie telewizji cyfrowej UPC Polska w dniach 1-10 listopada br. Są wśród nich dane o oglądalności Telewizji Republika.

Badanie Atmedia SpotLight prowadzone jest na próbie 12 tys. widzów korzystających z usługi telewizji cyfrowej operatora UPC Polska, który Telewizję Republika włączył swoim abonentom 30 października br. Telewizja ta na razie nie jest objęta monitoringiem Nielsen Audience Measurement.
Z danych Atmedia SpotLight wynika, że Telewizja Republika w dniach 1-10 listopada br. uzyskała 0,43 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, a w grupie komercyjnej – 0,27 proc. Lepsze wyniki osiągnęły w tym okresie: TVN 24 (odpowiednio 6,9 proc. i 5 proc.), Polsat News (0,98 proc. i 0,78 proc.) i TVP Info (0,59 proc. i 0,39 proc.)
Z kolei według Nielsen Audience Measurement w październiku br. TVN 24 miał 3,09 proc. udziału w rynku, TVP Info – 1,24 proc., a Polsat News – 0,95 proc.
Jak podaje Atmedia, wśród wszystkich 168 stacji obecnych w ofercie telewizji cyfrowej UPC Polska Telewizja Republika w Atmedia SpotLight pod względem udziału w rynku uplasowała się na 47. miejscu (między ATM Rozrywka a Discovery Channel). Z kolei w grupie 16-49 lat stacja znalazła się na 64. miejscu (tuż za MTV Polska, a przed BBC Entertainment).

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.