Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KGHM może zmienić logo

Program aktualizacji wizerunku spółki KGHM może zakończyć się zmianą logo firmy – poinformowała ”Rzeczpospolita” na swojej stronie internetowej. Decyzja zapadnie pod koniec roku.

Przeprowadzana pod hasłem "Rozwińmy markę, rozwińmy skrzydła" aktualizacja wizerunku KGHM Polska Miedź związana jest z dążeniem spółki do globalnego rozwoju i zajęcia miejsca w pierwszej dziesiątce firm surowcowych na świecie. W związku z tym istnieje potrzeba spójnej i zrozumiałej także za granicą identyfikacji wizualnej. 
KGHM od kilku miesięcy przeprowadza audyt swojego wizerunki zarówno wśród pracowników, jak i wśród zewnętrznych grup docelowych. Wyniki badania będą znane do końca roku. Wtedy też zapadnie ostateczna decyzja dotycząca nowego logo oraz innych zmian wizerunkowych. 
Projekt aktualizacji wizerunku spółki KGHM realizowany jest przez konsorcjum agencji reklamowej Grey Group oraz instytutu badawczego Millward Brown. (AG)

(18.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.