Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Škoda szuka agencji kreatywnej do obsługi w Europie

Škoda, należąca do koncernu Volkswagen marka samochodowa, rozpoczęła przegląd swojego paneuropejskiego budżetu kreatywnego.

Wartość budżetu nie jest znana. Od 2001 roku za jego obsługę odpowiada agencja Leagas Delaney. Jest to kolejny w ostatnim czasie przegląd relacji agencyjnych marki z portfolio Volkswagena - w październiku zakończył się przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Seata, który wygrała agencja Lowe & Partners, we wrześniu zaś do obsługi budżetu mediowego tego brandu wybrano MediaCom.

(LL, 15.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.