Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom pozostaje domem mediowym Danone

Danone w trwającym od maja europejskim przetargu na obsługę mediową wybiera  GroupM.

Ta decyzja oznacza, że na polskim rynku zmian nie będzie, bo obsługa mediowa pozostanie w MediaCom (należy do GroupM), który od lat pracuje dla marki Danone. Domy mediowe z GroupM będą pracować dla Danone na 22 europejskich rynkach. O budżet ten starały się: OMG (Omnicom), Havas Media (Havas) i Carat.
Przetargi dotyczące rynku Stanów Zjednoczonych i Azji nadal się toczą. Biorą w nich udział te same sieci, które walczyły o budżet europejski. (AMS)

(14.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.