Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 pokaże „Krew z krwi” - serial wyprodukowany dla Canal+

TVP 2 pokaże polski serial „Krew z krwi”, emitowany wcześniej w Canal+, dla której to stacji został nakręcony. Producent serialu traktuje to na razie jako eksperyment, licząc, że jego powodzenie ożywi polski rynek producencki.

„Krew z krwi” to ośmioodcinkowy serial sensacyjny w reżyserii Xawerego Żuławski‎ego, wyprodukowany przez firmę Endemol Polska dla Canal+ na podstawie holenderskiego serialu „Penoza”. Canal+ emitował go wiosną ub.r. W grudniu ta produkcja wejdzie do ramówki Dwójki, która będzie nadawała „Krew z krwi” w niedziele o godz. 21.10 (od 1 grudnia).
- Model finansowania produkcji seriali, w którym kanały premium współdziałałyby z dużymi telewizjami ogólnopolskimi, pozwoliłby zwiększyć budżety i ożywił nasz rynek producencki – mówi prezes Endemolu Ryszard Sibiliski. Kręcąc „Krew z krwi”, producent nie liczył jeszcze, że serial może też trafić do kanału otwartego. – Kanały premium ledwie zaczęły inwestować w polskie produkcje – wyjaśnia Sibilski. Ich współpraca ze stacjami ogólnopolskimi już na etapie produkcji byłaby kolejnym krokiem. – Na razie emisję serialu w Dwójce traktuję jako eksperyment. Cieszę się, że udało się osiągnąć to porozumienie, zwłaszcza że Canal+ jest przecież związany z Grupą TVN – podkreśla Sibilski. Dodaje, że duże telewizje sięgają przecież po zagraniczne produkcje pokazywane wcześniej w kanałach tematycznych innych nadawców – tak jest np. z serialami „Homeland” (Fox Polska, TVP 1) i „Doktor House” (AXN, TVP 2, TVN i TVN 7). (RUT)

(14.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.