Pinokio bez prezerwatywy zachęca do bezpiecznego seksu (wideo)
13.11.2013, 08:52
W kampanii społecznej zwracającej uwagę na problem nieświadomych nosicieli wirusa HIV wykorzystano motyw drewnianego chłopca z bajki “Pinokio”.
Będący częścią kampanii spot reklamowy zatytułowany “Woody” opowiada historię młodej dziewczyny i drewnianego chłopaka, którzy po wspólnej zabawie w klubie nocnym decydują się na seks. Chłopak zapytany przez dziewczynę o prezerwatywę odpowiada, że nie będzie im potrzebna, po czym wydłuża się jego nos. Autorzy kampanii podkreślają, że 650 tys. Europejczyków jest nosicielami wirusa HIV, nie wiedząc o tym.
Za kreację projektu zrealizowanego na zlecenie organizacji Aides odpowiada paryska agencja TBWA.
(LL, 13.11.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










