Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pinokio bez prezerwatywy zachęca do bezpiecznego seksu (wideo)

W kampanii społecznej zwracającej uwagę na problem nieświadomych nosicieli wirusa HIV wykorzystano motyw drewnianego chłopca z bajki “Pinokio”.

Będący częścią kampanii spot reklamowy zatytułowany “Woody” opowiada historię młodej dziewczyny i drewnianego chłopaka, którzy po wspólnej zabawie w klubie nocnym decydują się na seks. Chłopak zapytany przez dziewczynę o prezerwatywę odpowiada, że nie będzie im potrzebna, po czym wydłuża się jego nos. Autorzy kampanii podkreślają, że 650 tys. Europejczyków jest nosicielami wirusa HIV, nie wiedząc o tym.
Za kreację projektu zrealizowanego na zlecenie organizacji Aides odpowiada paryska agencja TBWA.
 

(LL, 13.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.