MediaOn utworzył interaktywny dom mediowy MediaOn Online
Dom mediowy MediaOn powołał nową strukturę MediaOn Online. Tym interaktywnym domem mediowym zarządza Mirosław Szwaj, head of MediaOn Online.
MediaOn Online realizuje kampanie digitalowe dla klientów z branż: nieruchomości, FMCG, sport i rekreacja, finanse i NGO. Oferuje swoje usługi z zakresu kampanii display, e-mailingów, search i performance marketingu, mediów społecznościowych i marketingu mobilnego. Swoim klientom oferuje również wsparcie z zakresu optymalizacji stron WWW i kreacji.
"Chcieliśmy stworzyć podmiot wyspecjalizowany w działaniach internetowych. Klienci coraz chętniej decydują się na współpracę z firmami specjalizującymi się w konkretnych obszarach" - mówi Michał Polański, general director MediaOn.
Mirosław Szwaj w MediaOn Online odpowiedzialny jest za organizację, funkcjonowanie, obsługę kluczowych i pozyskiwanie nowych klientów. Wcześniej pracował jako interactive media manager w MediaOn, Fastbridge, Initiative Media i BrandConnection. Doświadczenie w zakresie planowania kampanii internetowych zdobywał, przygotowując projekty min. dla Unilever Polska, Tchibo Warszawa, Orange, TUI i Ecco.
(DR, 13.11.2013)










