Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Socializer po trzech kwartałach br. ma prawie 3 mln zł zysku

Agencja interaktywna Socializer SA przez trzy kwartały br. wypracowała 2,8 mln zł zysku (brutto).

Po trzech kwartałach br. Grupa Kapitałowa Socializer odnotowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży 15,5 mln zł (wzrost o ponad 199 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). Tylko w trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 6,7 mln zł (wzrost o ponad 4,5 mln zł w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r.).
Wskaźnik EBITDA wyniósł przez dziewięć miesięcy 2013 roku ponad 3,8 mln złotych (w ub.r. ponad 1,3 mln złotych).
Socializer informuje, że na osiągnięte wyniki wpływ miało m.in. powiększanie portfolio o prestiżowych klientów, poszerzanie współpracy z obecnymi, a także dalsze inwestycje w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com).
W tym czasie do grona klientów Socializer dołączyły m.in. Fabryka Cukiernicza Kopernik, Microsoft (klienci Socializer), MediaMarkt, Sanofi-Aventis (klienci M2.0 - spółki działającej pod marką Lubię To), Lottery Partner, Holidayline (klienci Socialformance). (DR)

(DR, 13.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.