Agencja Socializer po trzech kwartałach br. ma prawie 3 mln zł zysku
Agencja interaktywna Socializer SA przez trzy kwartały br. wypracowała 2,8 mln zł zysku (brutto).
Po trzech kwartałach br. Grupa Kapitałowa Socializer odnotowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży 15,5 mln zł (wzrost o ponad 199 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). Tylko w trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 6,7 mln zł (wzrost o ponad 4,5 mln zł w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r.).
Wskaźnik EBITDA wyniósł przez dziewięć miesięcy 2013 roku ponad 3,8 mln złotych (w ub.r. ponad 1,3 mln złotych).
Socializer informuje, że na osiągnięte wyniki wpływ miało m.in. powiększanie portfolio o prestiżowych klientów, poszerzanie współpracy z obecnymi, a także dalsze inwestycje w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com).
W tym czasie do grona klientów Socializer dołączyły m.in. Fabryka Cukiernicza Kopernik, Microsoft (klienci Socializer), MediaMarkt, Sanofi-Aventis (klienci M2.0 - spółki działającej pod marką Lubię To), Lottery Partner, Holidayline (klienci Socialformance). (DR)
(DR, 13.11.2013)










