Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tefal wraca z kampanią po ponadrocznej przerwie

Groupe SEB wraca po ponadrocznej przerwie z działaniami reklamowymi dla marki Tefal.

Ogólnopolska kampania wizerunkowa Tefal Cookware obejmuje telewizję oraz Internet. Osią kampanii są 10- i 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Nacisk w komunikacji położony został na trwałość produktów i powłok nieprzywierających, które pozwalają na użytkowanie patelni marki Tefal przez długie lata.
W ramach wielokanałowych działań komunikacyjnych w sieci wykorzystywane są interaktywne spoty na portalu Onet.pl oraz wideo na Wirtualnej Polsce.
Od dzisiaj spoty kampanii emitowane będą również w tabletowych wydaniach magazynów z oferty Atmedia. Za zakup, planowanie i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. (BG, PR)

(12.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.