Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peppermint i Brand Connection promują ofertę TUI

Pod hasłem "Masz apetyt na słońce?" ruszyła ogólnopolska kampania TUI promująca ofertę na lato 2006 roku. Realizują ją agencja reklamowa Peppermint i dom mediowy Brand Connection.

Oprócz promocji oferty celem działań jest budowanie wizerunku biura podróży. Pierwszy etap kampanii zaplanowano do końca marca. Działania obejmą ATL (prasa ogólnopolska, Internet) oraz BTL, w ramach której agencja przygotowała mailing do klientów oraz materiały POS dla sieci blisko 400 detalicznych biur podróży. Grupę docelową działań stanowią dobrze sytuowani mieszkańcy dużych miast.

(MŁ, 17.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.