Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OS3 wygrała przetarg Hoop Polska

Agencja OS3 zdobyła budżet reklamowy marki Jupik (Hoop Polska).

Działania reklamowe zostaną podzielone na kilka etapów, uwzględniających m.in. social media, PR, a także zintegrowane kampanie online. Kluczową realizacją w Internecie będzie przebudowa serwisu internetowego produktu. (AW, PR)

 

(29.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.