Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OFE bronią się kampanią edukacyjną

Rząd zapowiada wprowadzenie zakazu reklamowania otwartych funduszy emerytalnych, tymczasem Powszechne Towarzystwa Emerytalne wraz z Lewiatanem przygotowują kampanię edukacyjną dotyczącą OFE.

Przygotowane przez firmę Lewiatan kreacje mają charakter edukacyjny i dotyczą dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Kampania, którą organizuje Konfederacja Lewiatan przy współpracy z PTE, rozpocznie się 4 listopada i potrwa do 15 grudnia. Strategię i kreację kampanii ATL przygotowała agencja Grey Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. Spoty emitowane będą w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie, które prowadzi agencja VML.
Na stronie Ministerstwa Pracy znalazła się informacja mówiąca o wprowadzeniu zakazu „działalności polegającej na publikacji i emisji reklam dotyczących otwartych funduszy”. Za jego złamanie mają grozić dwa lata więzienia lub grzywna w wysokości miliona złotych. Stosowna nowelizacja prawa miałaby wejść w życie 31 stycznia 2014 roku.
Czy organizując teraz kampanię, Lewiatan i PTE robią to z obawy, że gdy projekt ministerstwa wejdzie w życie, takie praktyki będą zakazane? Joanna Zaręba, dyrektor departamentu komunikacji Konfederacji Lewiatan tłumaczy, że pomysł kampanii edukacyjnej pojawił się już jakiś czas temu i nie był związany z projektem Ministerstwa Pracy opublikowanym ok. dwóch tygodni temu. – Te sprawy nie są ze sobą powiązane – zapewnia Zaręba. Akcje edukacyjne mogą okazać się skutecznym pomysłem na omijanie zakazu prowadzenia kampanii marketingowych przez fundusze. – Takie kampanie mają na celu jedynie uświadomienie, jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Nie są namawianiem do zapisywania się do konkretnych funduszy. Nie jest to więc faktycznie reklamowanie się – dodaje Zaręba. 

AW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.