Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje śniadaniowe tracą widzów

Od wprowadzenia jesiennych ramówek poranny program „Dzień dobry TVN” przyciąga do tej stacji średnio 570 tys. widzów, a „Pytanie na śniadanie” do TVP 2 – 380 tys. Oba programy mają wyniki gorsze niż rok temu.

Z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1 września – 23 października wynika, że poranne pasmo TVN (emisja od poniedziałku do piątku o 8 i w weekendy o 8.30) daje stacji średnio 14,2 proc. udziału wśród wszystkich widzów (grupa ogólna) i 18,3 proc. wśród osób w wieku 16-49 lat (grupa komercyjna). Także pod tym względem program wypada gorzej niż przed rokiem, gdy osiągał odpowiednio 17 proc. i 20,2 proc.
Z kolei Dwójka w czasie emisji „Pytania na śniadanie” (od poniedziałku do soboty o 8) osiągnęła w tym okresie 10,4 proc. udziału w grupie ogólnej i tylko 8,3 proc. w komercyjnej – podczas gdy rok temu było to 13,7 proc. i 10,6 proc.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.