Spadają wpływy z reklamy zewnętrznej
23.10.2013, 08:03
Wartość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej po trzech kwartałach br. to 352,8 mln zł. To o 14,6 proc. mniej niż w tym okresie ub.r. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Przychody outdooru w samym trzecim kwartale br. były niższe o 7,4 proc. (rok do roku) i wyniosły 116 mln zł.
Do sektorów, które najwięcej wydały na reklamę zewnętrzną w trzecim kwartale br., należą: handel (26,1 mln zł), rozrywka i kultura (18,6 mln zł), żywność (13,6 mln zł), telekomunikacja (13,2 mln zł), motoryzacja i transport (8,4 mln zł).
Zestawienie IGRZ obejmuje nośniki firm: AMS SA, Business Consulting, CAM Media, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Defi Poland, Gigaborad Polska, Jet Line, Mini Media, Ströer Polska i Warexpo.
BG, PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










