Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadają wpływy z reklamy zewnętrznej

Wartość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej po trzech kwartałach br. to 352,8 mln zł. To o 14,6 proc. mniej niż w tym okresie ub.r. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Przychody outdooru w samym trzecim kwartale br. były niższe o 7,4 proc. (rok do roku) i wyniosły 116 mln zł.
Do sektorów, które najwięcej wydały na reklamę zewnętrzną w trzecim kwartale br., należą: handel (26,1 mln zł), rozrywka i kultura (18,6 mln zł), żywność (13,6 mln zł), telekomunikacja (13,2 mln zł), motoryzacja i transport (8,4 mln zł).
Zestawienie IGRZ obejmuje nośniki firm: AMS SA, Business Consulting, CAM Media, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Defi Poland, Gigaborad Polska, Jet Line, Mini Media, Ströer Polska i Warexpo.

BG, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.