Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kombajn zaczyna żniwa

Agencja reklamowa Dum Dum, dom mediowy Media Marka M, studio produkcyjne Itc.org.pl, agencja PR Secret Services oraz stratedzy z Brand Equity połączyli się w konsorcjum eksperckie o nazwie Grupa Kombajn.

Grupa Kombajn to konsorcjum firm oraz specjalistów z doświadczeniem w realizacji projektów z zakresu reklamy, PR, strategii marketingowej, planowania mediów, organizacji imprez i produkcji telewizyjnej. Firmy pod nazwą Grupa Kombajn już realizują pierwsze projekty dla wspólnych klientów, ale zleceń nie ujawniają.
Liderem konsorcjum jest agencja reklamowa Dum Dum, świadcząca usługi TTL (through the line - zarówno ATL i BTL) ze specjalistami: Marcinem Gajewskim, Wojciechem Rejniakiem i Magdą Rejniak. W skład Grupy Kombajn weszła także firma doradcza Secret Services PR & Consulting, specjalizująca się w projektach z zakresu PR korporacyjnego, z Beatą Milewicz. Ponadto do grupy dołączyło studio Itc.org.pl, specjalizujące się w produkcji reklam telewizyjnych i billboardów sponsorskich i jego specjaliści: Robert Dylewicz, Walter Chełstowski. Wśród członków Grupy jest także dom mediowy Marka M z ekspertami - Katarzyną Maciak i Mariuszem Maciakiem oraz specjaliści z Brand Equity z Tomaszem Osuchowskim na czele.

DR, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.